Nekalá reklama v České republice – Bc. Jana Kučerová
Bc. Jana Kučerová
Bachelor's thesis
Nekalá reklama v České republice
Unfair Advertising in Czech Republic
Anotácia:
Rozbor právní úpravy reklamy v České republice, historické a ekonomické souvislosti. Rozbor právní úpravy v České republice a příklady nekalé reklamy.Abstract:
Analysis of the legal frames of the advertising in the Czech Republic, historical and economical connection. Analysis of the legal frames of the hidden advertising in the Czech Republic and examples of the unfair advertising.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: JUDr. Milan Závurka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučerová, Jana. Nekalá reklama v České republice. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Etický kodex reklamy
Šárka MUTINOVÁ -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
Věra Ulíková -
Etické kodexy reklamy u nás a ve světě
Igor Filimonov