Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ – Tereza MANOVÁ
Tereza MANOVÁ
Diplomová práce
Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
Problematic of transition pupils from lower primary school to upper primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ. Cílem je zjistit, jak přechod na druhý stupeň ZŠ vnímají žáci i učitelé, s jakými obtížemi se při přechodu na vyšší stupeň vzdělávání žáci i samotní učitelé druhého stupně potýkají a zda je možné vyvodit nějaká doporučení, která by tento přechod žákům i učitelům usnadnila a učinila tedy přechod na druhý stupeň …víceAbstract:
This diploma thesis addresses the issue of transition of pupils from the lower primary school to upper primary school. The aim is to ascertain how transition to the second level of primary school is perceived by pupils and teachers, which difficulties pupils and teachers face during transition to the higher level of education and whether it is possible to deduce any recommendations which would make …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Aneta Boháčová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MANOVÁ, Tereza. Problematika přechodu žáků z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Přechod dětí z přípravné třídy do základního vzdělávání
Monika Krejčí -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Komparace přípravného vzdělávání se zaměřením na učitelství II. stupně ZŠ na PF JU a na univerzitě v Pasově
Šárka HLAVÁČKOVÁ -
Specifika práce se žáky s ADHD a jejich socializace na 2. stupni ZŠ na Klatovsku
Marcela Ztracená