Proč vymezovat relevantní trh? Kaplow versus Werden – Ing. Andrea Holubová
Ing. Andrea Holubová
Diplomová práce
Proč vymezovat relevantní trh? Kaplow versus Werden
Why define relevant market? Kaplow vs Werden
Anotace:
Koncept vymezování relevantního trhu je všeobecně považován za stěžejní atribut soutěžního práva. Definování relevantního trhu bývá zpravidla prvním krokem soutěžních úřadů v případě posuzování fúzí, kartelů nebo rozhodování o zneužití dominantního postavení soutěžitele. Diplomová práce se zabývá kritickým zhodnocením konceptu relevantního trhu, jeho užitečnosti a vhodnosti pro výkon politiky hospodářské …víceAbstract:
The concept of defining the relevant market is generally considered a key attribute of the competition law. The definition of the relevant market is usually the competition authorities’ first step when reviewing cartels, mergers or deciding about the abuse of dominant position of the competitor. This thesis studies the critical view on the concept of relevant market, its’ usefullness and suitability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/okijj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Kvizda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Josef Menšík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Dominantní postavení firmy a ochrana hospodářské soutěže
Kateřina Adámková -
Zneužití dominantního postavení soutěžitelů na trhu v ČR
Claudia Lipusová -
Zneužití dominantního postavení digitálními platformami
Jan Kupčík -
Postavení dominantní firmy na oligopolním trhu
Pavel Lakatoš -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Případy zneužití dominantního postavení v České republice
Eliška Kapičková -
Dominantní postavení firmy v odvětví distribuce a prodeje léčiv
Marta Sokolová -
Zneužití dominantního postavení v ČR a EU
Jitka Honsová