Ing. Andrea Lundáková

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity Charity České republiky jako jedné z neziskových organizací

Marketing activities of Charity in the Czech Republic as one of non-profit organization
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem marketingových aktivit konkrétní neziskové organizace. Obecně charakterizuje neziskové organizace a zohledňuje postavení těchto organizací v České republice. Charakterizuje marketingové nástroje, možnosti a účinky jejich využití neziskovou organizací. U vybraného subjektu se z hlediska aplikace marketingových nástrojů zaměřuje na úroveň využití doporučovaných …more
Abstract:
The thesis concerns analysis of marketing activities of the concrete non-profit organization Charity. The thesis generally describes non-profit organizations and their role in the Czech Republic. It focuses on characteristics of marketing tools and explains possibilities and effects of their use in non-profit organization. On the basis of one non-profit organization it strives for recommendations concerning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní