Marketingové aktivity Charity České republiky jako jedné z neziskových organizací – Ing. Andrea Lundáková
Ing. Andrea Lundáková
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity Charity České republiky jako jedné z neziskových organizací
Marketing activities of Charity in the Czech Republic as one of non-profit organization
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem marketingových aktivit konkrétní neziskové organizace. Obecně charakterizuje neziskové organizace a zohledňuje postavení těchto organizací v České republice. Charakterizuje marketingové nástroje, možnosti a účinky jejich využití neziskovou organizací. U vybraného subjektu se z hlediska aplikace marketingových nástrojů zaměřuje na úroveň využití doporučovaných …viacAbstract:
The thesis concerns analysis of marketing activities of the concrete non-profit organization Charity. The thesis generally describes non-profit organizations and their role in the Czech Republic. It focuses on characteristics of marketing tools and explains possibilities and effects of their use in non-profit organization. On the basis of one non-profit organization it strives for recommendations concerning …viacKľúčové slová
Nezisková organizace nestátní nezisková organizace marketing strategické plánování marketingový mix marketingová komunikace vztahy s veřejností image fundraising veřejná sbírka analýza. Non-profit organization nongovernmental organization strategic planning marketing mix marketing communication public relations public collection analysis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mz0ar/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Dělení nestátní neziskové organizace na dvě nezávislé entity - případová studie
Adéla Předešlá -
Finanční analýza vybrané nestátní neziskové organizace
Gabriela Knollová