JieOu Huang
Bakalářská práce
Social CRM a nástroje Social CRM
Social CRM and Social CRM tools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýza nástrojů Social CRM. V teoretické části jsem uváděl definici CRM, Social CRM a nástroje Social CRM. V praktické část je provedena prostřednictvím dotazníkového šetření mezi internetovými obchody na českém trhu. Cílem je zjistit, jak jednotlivé firmy na českém trhu vnímají Social CRM a jaké nástroje Social CRM využívají. V závěru práce je provedeno porovnání využívání …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the Social CRM method and analysis of Social CRM tools. In the theoretical part I presented the definition of CRM, Social CRM, and Social CRM tools. The practical part is conducted through a questionnaire survey among online stores on the Czech market. The aim is to find out how individual companies on the Czech market perceive Social CRM and what tools they use on Social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedoucí: Josef Basl
- Oponent: Jana Fortinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Analýza trhu v oblasti social CRM
Michal Krokosch -
Trendy v oblasti podnikových IS (sociální sítě, social CRM)
Pavel Bartušek -
Trendy v Social CRM implementované v podnikoch
Matej Ďurica -
Social CRM a nové přítupy k marketingu na internetu
Luboš Harášek