Category management na straně dodavatele – Bc. Andrea Říhová
Bc. Andrea Říhová
Master's thesis
Category management na straně dodavatele
The Category Management on the Supplier´s Side
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou category managementu na českém trhu piva a cidrů.V první části práce jsou definovány pojmy související s danou problematikou s pojmy z oblasti moderního marketingu. Dále je zde vysvětlen celý proces fungování category managementu, který je následně ve vlastní práci převeden do praxe.Vlastní práce si klade za cíl vypracování návrhu optimalizovaného vystavení kategorie …viacAbstract:
This thesis deals with the category management on the beer and cider market in Czech retail. First part of the thesis defines terms related to the given issue and modern marketing. In this part of thesis there is also explained the whole process of category management, which is put into real context in practical part of this thesis.The aim of the thesis is to develop a suggestion of optimized display …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková
Názov
Vložil
Vložené
Práva