Bc. Filip Příkopa

Master's thesis

Webová prezentace společnosti Českomoravský cement a možnosti jejího využití pro komunikaci se zákazníky

Web presentation of company Českomoravský cement and possibilities of its use in communication with customers
Abstract:
Tento text je určen lidem s alespoň základními znalostmi marketingu. Pojednává o využitelnosti webových stránek v komunikaci se zákazníky. Obsahuje informace o tom, jak pracují internetové vyhledávače, o copywritingu, o reklamě na Internetu, o sociálních sítích, internetovém PR a direkt marketingu. Praktická část popisuje, jak využívá své webové stránky v komunikaci se zákazníky konkrétní firma.
Abstract:
This text is intended for people with at least basic knowledge of marketing. It tells about the usage of web pages in communiation with customers. It contains information about how Internet search engines work, about copywriting, social network, PR on Internet and about Internet direkt marketing. The practical part focuses on how a real company uses its web pages to communicate with customers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní