Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. – Tomáš Kodydek
Tomáš Kodydek
Bakalářská práce
Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Mobile and Internet Marketing in Company Navláčil stavební firma, s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat analýzu mobilního a internetového marketingu stavební firmy Navláčil s.r.o. společně s analýzou nejvýraznějších konkurentů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky internetového a mobilního marketingu. Představeny jsou také nové trendy v oblasti online marketingu. Praktická část podrobněji …víceAbstract:
The main aim of this work will be preparing an analysis of mobile and internet marketing in construction company Navláčil Ltd., along with analysis of the most prominent competitors. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with theoretical basis of the internet and mobile marketing. There are also presented new trends in online marketing. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KODYDEK, Tomáš. \textit{Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/a678kg/.
Jak správně citovat práci
Kodydek, Tomáš. Mobilní a internetový marketing společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro mobilní aplikaci BeerSport
Radek Strádal -
Marketingové strategie mobilní gastronomické provozovny
Gabriela Müllerová -
Marketingová strategie nové mobilní aplikace
Žaneta Stratílková -
Marketingová strategie mobilních operačních systémů
Michael IGARI -
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Jakub Machalický -
Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Zdeněk Cimbura -
Marketingová strategie mobilních operačních systémů
Filip ŠEVČÍK -
Marketingová strategie mobliní platformy Apple iOS
Michal BLAŽEK