Bc. Vlastimil Holík

Master's thesis

Tvorba marketingové strategie pro podnik

Creation of marketing strategy for enterprise
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro podnik XO Czech s.r.o. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy čerpané z literatury. V analytické části je provedena analýza současného stavu podniku, konkurence a je proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. V návrhové části jsou na základě …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on creation of marketing strategy for the company XO Czech s.r.o. The thesis is divided into three parts – theoretical, analytical and design. In the theoretical part, the basic concepts drawn from the literature are defined. In the analytical part, the analysis of the current state of the company, and it’s competition is carried out and marketing research is carried out …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Petr Urban

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting