Tvorba marketingové strategie pro podnik – Bc. Vlastimil Holík
Bc. Vlastimil Holík
Master's thesis
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Creation of marketing strategy for enterprise
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro podnik XO Czech s.r.o. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy čerpané z literatury. V analytické části je provedena analýza současného stavu podniku, konkurence a je proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. V návrhové části jsou na základě …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on creation of marketing strategy for the company XO Czech s.r.o. The thesis is divided into three parts – theoretical, analytical and design. In the theoretical part, the basic concepts drawn from the literature are defined. In the analytical part, the analysis of the current state of the company, and it’s competition is carried out and marketing research is carried out …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/q7bh7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Urban
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha