Martin BÁRTA

Bakalářská práce

Využití umělé inteligence ve vzdělávání žáků základní školy

The use of artificial intelligence in primary school education
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku využití umělé inteligence ve výuce a představuje analýzu různých platforem s AI s cílem navrhnout konkrétní aktivity pro učitele a kategorizovat je podle Bloomovy taxonomie. První část bakalářské práce se zaměřuje na vymezení pojmu umělé inteligence, její historický vývoj a představení Bloomovy taxonomie. Druhá část přímo popisuje konkrétní vyzkoušené platformy …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the use of artificial intelligence in teaching and presents an analysis of different AI-powered platforms to design specific activities for teachers and categorize them according to Bloom's taxonomy. The first part of the bachelor thesis focuses on the definition of the concept of artificial intelligence, its historical development and the introduction of Bloom's taxonomy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PhDr. Lucie Rohlíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BÁRTA, Martin. Využití umělé inteligence ve vzdělávání žáků základní školy. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika se zaměřením na vzdělávání / Informatika se zaměřením na vzdělávání (maior) + Fyzika se zaměřením na vzdělávání (minor)