Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací – Dana Krčmářová
Dana Krčmářová
Bakalářská práce
Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
The Cooperative marketing Mix of the IRISA Vsetín with an Emphasis for new Forms of marketing Commnunications.
Anotace:
Bakalářská práce, "Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací" se zabývá zhodnocením marketingového mixu a dalším doporučením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku marketingového mixu, dále pak na komunikaci se zákazníky. Největší část práce je zaměřena na marketingový mix. Jaké oblasti by měly být v marketingovém mixu uvedeny a na co v každé …víceAbstract:
This Bachelor's thesis, "Cooperative marketing mix ofthe IRISA Vsetín withanemphasisfornewformsof marketing commnunications" deals with the evaluation of the marketing mix and further recommendations. The theoretical part focuses on the characteristics of the marketing mix, as well as communication with customers. The largest part of the work focuses on the marketing mix. What areas should be specified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRČMÁŘOVÁ, Dana. \textit{Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/a6hqvh/.
Jak správně citovat práci
Krčmářová, Dana. Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka
Luboš Příhoda -
Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o.
Kristina DÖRNEROVÁ -
Propagace destinace cestovního ruchu se zaměřením na vybrané segmenty zákazníků
Veronika Veselá -
Propagace Centra AMAVET - Junior Brno z hlediska percepce jeho zákazníků
Anežka Hladká -
Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích
Martina IVANOVIČOVÁ