Zhudebněná poezie ve výuce na střední škole – Kamila PODOLSKÁ
Kamila PODOLSKÁ
Master's thesis
Zhudebněná poezie ve výuce na střední škole
Poetry set to music in secondary school teaching
Anotácia:
Cílem této práce je předložit náměty na práci se zhudebněnou poezií do výuky na střední škole. První část diplomové práce se věnuje vymezení literatury, propojení slova a hudby, metodám do výuky literární výchovy v rámci třífázové koncepce výuky. Druhá část práce obsahuje návrhy výuky s vybranými zhudebněnými texty jako jsou Variace na renesanční téma, Stříhali dohola malého chlapečka či Sbohem a šáteček …viacAbstract:
The aim of this thesis is to present themes for working with poetry set to music in secondary school teaching. The first part of the thesis deals with the definition of literature, the connection between word and music, and methods for teaching literary education within a three-phase teaching concept. The second part of the thesis contains teaching proposals with selected musical texts such as Variace …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Václav Jindráček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PODOLSKÁ, Kamila. Zhudebněná poezie ve výuce na střední škole. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Zpívaná poezie jako cesta k vnímání a interpretaci básní
Blanka HORÁKOVÁ -
Učení divadlem. Aplikace metod dramatické výchovy v předmětu český jazyk a literatura na středních školách
Lenka SALCEROVÁ -
Dětská literatura 21. století v knihovnách mateřských škol
Lenka SULANOVÁ -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Callanova metoda ve výuce španělštiny u dospělých
Veronika Blažejová -
Substituční integrační metoda. Frekventované chyby studentů při řešení příkladů z integrálního počtu funkcí jedné reálné proměnné. Případová studie.
Iveta Čambalová -
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková