Ing. Jitka Hnízdilová

Bachelor's thesis

Vývoj billboardové reklamy v ČR po roce 1990

The Development of Billboard Advertising in the Czech Republic after the Year 1990
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je určit význam billboardové reklamy v podmínkách České republiky. Billboardy jsou součástí našeho života. Vidíme je na každém kroku. Slouží k propagaci firmy a jejího výrobku či služby. Jsou velmi významným médiem dnešní doby. Tato práce je zaměřena na samotný vývoj billboardové reklamy, na způsoby měření její účinnosti a výzkum. Dále je věnována pozornost novým druhům …more
Abstract:
The objective of the bachelor’s thesis is to appoint the significance of the billboard advertising under the conditions of the Czech Republic. Billboards are part of our life. We can see them wherever we go. They serve to promote a company and its product or service. Nowadays they are a very significant medium. This bachelor’s thesis is focused on the development of the billboard advertising itself …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní