Veronika Marčeková
Diplomová práce
Řízení projektu Chcikupon.cz
Project Management Chcikupon.cz
Anotace:
Předložená diplomová práce charakterizuje, analyzuje a hodnotí vznik a řízení projektu Chcikupon.cz. Součástí diplomové práce je podnikatelský plán, jehož součástí je charakteristika produktu, analýza konkurence a zákazníků, dodavatelské a personální zabezpečení projektu a marketing. Práce obsahuje rozbor finanční stránky projektu a je zde vyhodnocena návratnost vynaložené investice. Diplomová práce …víceAbstract:
This thesis describes, analyzes and evaluates the creation and management of the project Chcikupon.cz. Part of this thesis is a business plan, which includes product characteristics, analysis of competitors, customers, suppliers, project staffing and marketing. The work includes analysis of the financial aspects of the project and it evaluates the return on investment. Thesis describes the launch of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43304
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2014
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Robert Chadim
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43304
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Sergey Ioch -
Linguistic and Sociocultural Aspects of Marketing Communication of the Siemens Company on Social Media Platforms in the German and Czech Markets
Anna Bachina -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova