“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement – Bc. Anna Havránková
Bc. Anna Havránková
Diplomová práce
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anotace:
Tato magisterská práce analyzuje diskurz affiliate reklam na YouTube. Využívá k tomu rámec různorodých konceptů nejen z oblasti jazykovědy, ale i marketingu a sociologie, aby obsáhla sociokulturní kontext diskurzu sociálních médií. Středobodem analýzy je soubor třiceti devíti YouTube videí různých tvůrců, která obsahují reklamy od různých zadavatelů. Tělo práce je rozděleno na tři hlavní kapitoly, …víceAbstract:
The thesis is a discourse analysis of affiliate advertising on YouTube. It adapts a heterogenous framework with concepts from not only linguistics, but also marketing and sociology to adapt to the socio-cultural context of social media discourse. The main focus of the analysis are 39 YouTube videos from varied creators containing affiliate advertising segments from different advertisers. It consists …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u024j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVRÁNKOVÁ, Anna. \textit{“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/a7dhuh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Veronika Schmidtová -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Printed Chocolate Advertising: Discourse Analysis
Anna Mabbettová -
Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis
Hana Kratochvílová -
Persuasive Strategies in Destination Advertising: Discourse Analysis
Hana Kratochvílová -
The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Karolína Otipková -
Discourse Analysis of Job Advertising in Czech and English Ad Papers
Renata Náhlíková