Možnosti zvýšení poptávky po vysokoškolském studijním oboru – Aleš Kubíček
Aleš Kubíček
Diplomová práce
Možnosti zvýšení poptávky po vysokoškolském studijním oboru
The Possibilities of Increasing Demand for the University Branch of Study
Anotace:
Cílem mé práce je navrhnout možnosti zvýšení poptávky po vysokoškolském studijním oboru Aplikovaná informatika. V první kapitole charakterizuji prostředí oboru Aplikovaná informatika. V teoretické části se zabývám především marketingem škol, služeb a neziskových organizací a spotřebitelským chováním. Další část je věnována metodice výzkumu, kde jsou také stanoveny cíle. Získaná data rozebírám v analýze …víceAbstract:
The goal of my work is to suggest the possibilities of increasing demand for the University branch of study (Applied Informatics). The first chapter describes the environmental field of Aplied Informatics. The theoretical part deals specifically with school marketing, marketing of services and nonprofit organisations and consumer behavior. Another part, methodology, also sets targets. Datas are analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85157
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Veronika Kartariková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
Josef Chrást -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu -
Studijní obor Sociální pedagogika a jeho pojetí v rámci České republiky (analýza a komparace pojetí oborů na vybraných univerzitách)
Marie Kučeříková -
Metodika přípravy učitele na výuku odborných předmětů pro studijní obor Mechanik elektrotechnik
Stanislav Dlouhý -
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
Michaela Žilinská -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
The role of social media in bank marketing. Case study of Tinkoff bank in Russia.
Alkhas Shengeliia -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík