Bc. Miroslava Wetterová

Bakalářská práce

Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem

The preparedness of primary school teachers to work with student with a different native language
Anotace:
Teoreticko-empirická bakalářská práce se zabývá tím, jak vnímají a hodnotí učitelé základních škol svoji připravenost na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které se věnuji především pojmům dítě s odlišným mateřským jazykem, primárnímu vzdělávání, komunikaci a spolupráci, která je velmi důležitá pro integraci těchto dětí. V empirické části prezentuji …více
Abstract:
The theoretical-empirical bachelor thesis deals with how primary school teachers perceive and evaluate their readiness to work with children with a different mother tongue. The thesis is divided into a theoretical part, in which I focus on the concepts of a child with a different mother tongue, primary education, communication and cooperation, which is very important for the integration of these children …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
  • Vedoucí: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková
  • Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta