Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem – Bc. Miroslava Wetterová
Bc. Miroslava Wetterová
Bakalářská práce
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
The preparedness of primary school teachers to work with student with a different native language
Anotace:
Teoreticko-empirická bakalářská práce se zabývá tím, jak vnímají a hodnotí učitelé základních škol svoji připravenost na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které se věnuji především pojmům dítě s odlišným mateřským jazykem, primárnímu vzdělávání, komunikaci a spolupráci, která je velmi důležitá pro integraci těchto dětí. V empirické části prezentuji …víceAbstract:
The theoretical-empirical bachelor thesis deals with how primary school teachers perceive and evaluate their readiness to work with children with a different mother tongue. The thesis is divided into a theoretical part, in which I focus on the concepts of a child with a different mother tongue, primary education, communication and cooperation, which is very important for the integration of these children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ahxyn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková
- Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teaching assistant in charge of children with ADHD.
Ivo Schmid -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Specifika trajektorie očních pohybů posuzovaná metodikou TETRECOM s uplatněním technologie eye tracking při čtení tiskacích písmen u dětí s vývojovou dysfázií a u dětí s typickým jazykovým vývojem
Aneta ZAVADILOVÁ -
Knižní představení s dítětem s duálním smyslovým postižením cestou tvořivé spolupráce
Nikola Věntusová -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Sekundární socializace dětí s odlišným mateřským jazykem v českých mateřských školách
Lucie Štromajerová -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let
Veronika Tinková