Návrh konkurenční strategie pro reklamní agenturu – Tereza Mrůzková
Tereza Mrůzková
Diplomová práce
Návrh konkurenční strategie pro reklamní agenturu
Competitive Strategy Design for Advertising Agency
Anotace:
Jedním ze základních kamenů úspěšné firmy je zvolení takové strategie, která je v souladu se stanovenými cíli a možnostmi společnosti. Tato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu konkurenční strategie pro konkrétní reklamní agenturu. Klíčovým prvkem v celé práci je zjištění informací o konkurentech a následná analýza konkurence. Hlavním zdrojem informací byla primární data, která byla sesbírána …víceAbstract:
To choose suitable strategy which consistent with established target and company options is one of the foundation stones of every successful company. This thesis occupies with a proposal of competitive strategy for specific advertising agency. The key element of this thesis is to find information about competitons. The main source of information was the primary data that was collected through a method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Jakub Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Podniková strategie
Nikola Pešková -
Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh
Eliška Silná -
Konkurenční strategie vybraného subjektu v oblasti cestovního ruchu
Žaneta Vindyšová -
Komunikační strategie lékárny Levandule ve městě Zbýšov
Veronika Andersová -
Marketing strategy of Amadeus hotel
Anel Moldabekova -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam