Identifikace faktorů ovlivňujících chování uživatelů na marketplaces – Tomáš Kalmus
Tomáš Kalmus
Master's thesis
Identifikace faktorů ovlivňujících chování uživatelů na marketplaces
Identification of Factors Influencing User Behaviour on Marketplaces
Anotácia:
Cílem této diplomové práce bylo identifikovat klíčové faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu na marketplacích a poskytnout doporučení pro stávající i nové subjekty na trhu. Práce zkoumala rozdíly v důležitosti těchto faktorů mezi Generacemi X, Y a Z. Výsledky výzkumu byly porovnány se studií společnosti Nielsen pro Asociaci pro Elektronickou Komunikaci (APEK) a byla provedena shluková analýza …viacAbstract:
The aim of this thesis was to identify the key factors influencing consumers when shopping on marketplaces and to provide recommendations for existing and new market entrants. The thesis examined the differences in the importance of these factors between Generations X, Y and Z. The results of the research were compared to a study conducted by Nielsen for the Association for Electronic Communications …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/155033
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedúci: Hana Štverková
- Oponent: Tomáš Neuwirth
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALMUS, Tomáš. \textit{Identifikace faktorů ovlivňujících chování uživatelů na marketplaces}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/a8kvk2/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží
Kateřina Oppeltová -
Mluva nejstarší generace v obcích Březová a Strání a její srovnání s mluvou nejstarší generace na Moravských Kopanicích
Adéla Jurčíková -
Banánová generace: Trajektorie osvojování a užívání jazyků Vietnamců druhé generace
Tra My Dangová -
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
Tereza Švehlová