Aktivity formy podpory prodeje v jazykovém nakladatelství Klett s.r.o. – Bc. Radek Matouš
Bc. Radek Matouš
Bakalářská práce
Aktivity formy podpory prodeje v jazykovém nakladatelství Klett s.r.o.
Sales support activities in publishing house Klett s.r.o.
Anotace:
Tato práce je zaměřena na tvorbu, implementaci a vyhodnocení aktivit na podporu prodeje v rámci jazykového nakladatelství Klett s.r.o. v komerčním segmentu (knihkupectví). Hlavní koncentrace je věnována vyhodnocení obchodní podpory v rámci POP (prodejní displeje jako součást konceptu PONS SHOP) a speciálnímu projektu s médii. Jejich realizací by mělo dojít k navýšení obratu edice PONS u jazykového …víceAbstract:
This work focuses on creation, implementation and sales support evaluation in publishing house Klett (commercial segment – bookshops). Main focus is on POP and special project evaluation. We expect thru this activities increasing of PONS sales minimum about 75 % by Klett publishing house. Results will be used for benchmarking between the Group Klett in Europe.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z6kmc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Markéta Jansová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal