Bc. Radek Matouš

Bakalářská práce

Aktivity formy podpory prodeje v jazykovém nakladatelství Klett s.r.o.

Sales support activities in publishing house Klett s.r.o.
Anotace:
Tato práce je zaměřena na tvorbu, implementaci a vyhodnocení aktivit na podporu prodeje v rámci jazykového nakladatelství Klett s.r.o. v komerčním segmentu (knihkupectví). Hlavní koncentrace je věnována vyhodnocení obchodní podpory v rámci POP (prodejní displeje jako součást konceptu PONS SHOP) a speciálnímu projektu s médii. Jejich realizací by mělo dojít k navýšení obratu edice PONS u jazykového …více
Abstract:
This work focuses on creation, implementation and sales support evaluation in publishing house Klett (commercial segment – bookshops). Main focus is on POP and special project evaluation. We expect thru this activities increasing of PONS sales minimum about 75 % by Klett publishing house. Results will be used for benchmarking between the Group Klett in Europe.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Markéta Jansová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace