Uvedení nového produktu společnosti ELEKTA, s.r.o. na trh – Ing. Jiří Gabriel
Ing. Jiří Gabriel
Bachelor's thesis
Uvedení nového produktu společnosti ELEKTA, s.r.o. na trh
Launch of new product of company ELEKTA, Ltd. on the market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem postupu uvedení nového produktu v konkrétní společnosti na trh. Teoretická část práce vymezuje stěžejní poznatky marketingových strategií a marketingového procesu, které se k danému tématu vztahují. Praktická část je zaměřena na zhodnocení stávající tržní a produktové situace konkrétního podniku, analýzu vnějšího prostředí a ekonomickou analýzu. Následně je navrhnuto …moreAbstract:
Bachelor thesis deales with the proposal process of a new product in a specific company on the market. The theoretical part defines the fundemantal knowledge of marketing strategies and marketing process which is related to the topic. The practical part is focused on the evaluation of the current market and product situation specific company, analysis of external environment and economic analysis. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2015
Identifier:
https://is.sting.cz/th/q112p/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
- Reader: Ing. Štěpán Bogdanič
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Strategické řízení zvoleného podniku
Terezie Fleisnerová -
Strategické řízení a rozhodování v restauračním provozu
Jakub Horáček -
Strategické řízení vybrané obchodní společnosti
Petra Michalíková -
Strategické řízení sportovního klubu
Zbyněk Vozdecký -
Marketingový mix vybraného podniku
Miguel Sanchez Delgado