Julie Babjáková

Bakalářská práce

Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka

Sustainable marketing strategy of Havlíkova přírodní apotéka
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka a poskytnutí návrhů na její udržitelné vylepšení se zaměřením na zákazníky generace Z. Havlíkova přírodní apotéka je původem česká společnost, která se zaměřuje na výrobu a prodej udržitelné přírodní kosmetiky. V rámci teoretické části jsou popsány rozdíly mezi jednotlivými termíny jako …více
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing strategy of Havlíkova přírodní apotéka and provide suggestions for its sustainable improvement with a focus on Generation Z customers. Havlíkova přírodní apotéka is a Czech company that focuses on the production and sale of sustainable natural cosmetics. The theoretical part describes the differences between different terms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Viktorie Šenkárčin

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92127