Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka – Julie Babjáková
Julie Babjáková
Bakalářská práce
Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Sustainable marketing strategy of Havlíkova přírodní apotéka
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka a poskytnutí návrhů na její udržitelné vylepšení se zaměřením na zákazníky generace Z. Havlíkova přírodní apotéka je původem česká společnost, která se zaměřuje na výrobu a prodej udržitelné přírodní kosmetiky. V rámci teoretické části jsou popsány rozdíly mezi jednotlivými termíny jako …víceAbstract:
The main objective of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing strategy of Havlíkova přírodní apotéka and provide suggestions for its sustainable improvement with a focus on Generation Z customers. Havlíkova přírodní apotéka is a Czech company that focuses on the production and sale of sustainable natural cosmetics. The theoretical part describes the differences between different terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92127
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Viktorie Šenkárčin
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92127
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie udržitelné módy obchodu FRESHLABELS
Hai Yen Chuová -
Inovace marketingové strategie pro vybraný startup
Václav Pekárek -
Marketingová strategie značky Nutella na českém trhu
Sofie Deliu -
Marketingová strategie značky NA-KD
Yuliia Makarova -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year
Alina Pavlik