Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli v ČR – Dominika Koušová
Dominika Koušová
Bachelor's thesis
Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli v ČR
Consumers’ perception of the change in Lidl retail chain strategy in the Czech republic
Abstract:
Předmětem bakalářské práce Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli v ČR je zhodnotit, zda změna ve vnímání společnosti Lidl spotřebiteli nastala. Společnost Lidl je německý diskontní řetězec. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými koncepty marketingu, maloobchodu a dotazníku. Druhá kapitula představuje společnost Lidl a její změnu strategie. Ve třetí kapitole …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis Consumers’ perception of the change in Lidl retail chain strategy in the Czech Republic is to evaluate whether the change in the perception of Lidl by the consumer occurred. Lidl is a German discount chain. The thesis is divided into three chapters. The first chapter deals with theoretical concepts of marketing, retail and questionnaire. The second chapter presents Lidl …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/76364
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/76364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli
Dominika Koušová -
Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli
Michaela Petráková -
Spoločenská zodpovednosť podniku LIDL
Boková Boková -
Aplikace principů logistické technologie Just in Time ve společnosti Lidl Česká Republika, v. o. s.
Markéta Palcerová -
Logistické procesy a inovace v maloobchodě Lidl
Natálie Břichnáčová -
Mezipodnikové srovnání vybraných poměrových ukazatelů společností Lidl Česká republika v.o.s. a Penny Market s.r.o.
Veronika Gardlová -
Věrnostní program společnosti Lidl
Simona Vacková -
Věrnostní program firmy Lidl
Van Thang Nguyen