Návrh strategického přístupu k zákaznickým segmentům vybrané společnosti. – Marcela Smolíková
Marcela Smolíková
Bachelor's thesis
Návrh strategického přístupu k zákaznickým segmentům vybrané společnosti.
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována návrhu strategického přístupu k zákaznickým segmentům společnosti 2VV, spol. s r. o. Zahrnuje teoretické vymezení pojmů, představení společnosti, její situační analýzu a segmentaci zákazníků. Na základě zjištěných skutečností je zpracován návrh strategie přístupu k jednotlivým segmentům.Abstract:
The Bachelor thesis deals with the concept of the strategic approach to customer segments at 2VV, spol. s r. o. It includes the teoretic terms definition, the company introduction, its situation analysis and customer segmentation. The thesis focuses on the concept of strategic approach to the particular customer segments based on the made analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMOLÍKOVÁ, Marcela. \textit{Návrh strategického přístupu k zákaznickým segmentům vybrané společnosti.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/a8u26k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Smolíková, Marcela. Návrh strategického přístupu k zákaznickým segmentům vybrané společnosti.. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Jakub Lustyk -
Senioři a zdravý životní styl: segmentace a aplikace brandingu veřejného zdraví
Michal Kouřil -
Marketingová situační analýza Státního zámku Dačice jako podklad návrhu budoucí strategie
Eliška Pravencová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Lenka Velíšková -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner