Eliška Pravencová

Bakalářská práce

Marketingová situační analýza Státního zámku Dačice jako podklad návrhu budoucí strategie

Marketing situation analysis of Dačice castle as a base for marketing strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí Státního zámku Dačice v jižních Čechách. Jejím cílem je zmapování a popsání jednotlivých faktorů působící na marketing objektu pod správou Národního památkového ústavu s možným využitím pro případné sestavení budoucí strategie do budoucích let. V teoretické části jsou popsány pojmy z oblasti marketingového řízení, které jsou následně orientovány …více
Abstract:
Bachelor´s thesis is about marketing situation analysis of Dačice castle in the south of Bohemia. The main goal is knowing of important factors influence marketing of castle Dačice. These knowledge can be useful for future marketing strategy. Concepts of marketing management are based on tourism and described in theory. The analysis were choosen in methodology and realized in practise. Analysis bring …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81407