Marcela Smolíková

Bachelor's thesis

Návrh strategického přístupu k zákaznickým segmentům vybrané společnosti.

Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována návrhu strategického přístupu k zákaznickým segmentům společnosti 2VV, spol. s r. o. Zahrnuje teoretické vymezení pojmů, představení společnosti, její situační analýzu a segmentaci zákazníků. Na základě zjištěných skutečností je zpracován návrh strategie přístupu k jednotlivým segmentům.
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the concept of the strategic approach to customer segments at 2VV, spol. s r. o. It includes the teoretic terms definition, the company introduction, its situation analysis and customer segmentation. The thesis focuses on the concept of strategic approach to the particular customer segments based on the made analysis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Smolíková, Marcela. Návrh strategického přístupu k zákaznickým segmentům vybrané společnosti.. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní