Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh – Žaneta Kratochvílová
Žaneta Kratochvílová
Diplomová práce
Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh
The importance of private brands at grocery market with a focus on the online market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou českého trhu privátních značek. Hlavním cílem této diplomové práce je zjištění současného postoje zákazníků k privátním značkám na českém trhu a dále zpracování doporučení dalšího rozvoje privátní značky sledovaného obchodu Rohlik.cz. Za účelem dosažení tohoto cíle byl proveden kvalitativní a posléze kvantitativní výzkum. V rámci kvalitativního výzkumu byly provedeny …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of private labels in the Czech Republic. Main goals are understanding customers' perception of private labels and based on this, preparing recommendations for further development of the private labels of the online retailer Rohlik.cz. In order to achieve these goals, qualitative and quantitative research were prepared. The in-depth interview with 20 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82094
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82094
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie ŠEFČÍKOVÁ -
Uvedení privátní značky MAX Parts na český a slovenský trh
Michal Hubáček -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Adriana KATRUŠINOVÁ -
Asda Stores Ltd. in the UK grocery market
Amir Doshaev -
Factors that influence E-shopping in the Ghanaian grocery market.
Prince Larbi -
Analýza spotřebitelského chování na trhu online prodeje potravin
Sebastian Šubert -
Chování spotřebitele na online trhu potravin v ČR
Tereza Kaprálová