Žaneta Kratochvílová

Diplomová práce

Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh

The importance of private brands at grocery market with a focus on the online market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou českého trhu privátních značek. Hlavním cílem této diplomové práce je zjištění současného postoje zákazníků k privátním značkám na českém trhu a dále zpracování doporučení dalšího rozvoje privátní značky sledovaného obchodu Rohlik.cz. Za účelem dosažení tohoto cíle byl proveden kvalitativní a posléze kvantitativní výzkum. V rámci kvalitativního výzkumu byly provedeny …více
Abstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of private labels in the Czech Republic. Main goals are understanding customers' perception of private labels and based on this, preparing recommendations for further development of the private labels of the online retailer Rohlik.cz. In order to achieve these goals, qualitative and quantitative research were prepared. The in-depth interview with 20 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82094

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management