Bc. Tereza Drtinová

Bachelor's thesis

Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace

Blogging as an essential part of online marketing communication
Abstract:
Práce se zabývá představením nástroje blogování pro potřeby marketingové komunikace a zasazuje blogy do širšího kontextu online marketingu. Pro účely praktické části práce byla realizována komunikační kampaň, která využívá blogy jako nástroj online komunikace pro firmu Janova pec.
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce instruments of blogging in marketing communication. It shows blogs as part of online marketing. For practical part a real campaign was used. I implanted blogs as part of online communication for company Janova Pec
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní