Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace – Bc. Tereza Drtinová
Bc. Tereza Drtinová
Bachelor's thesis
Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace
Blogging as an essential part of online marketing communication
Abstract:
Práce se zabývá představením nástroje blogování pro potřeby marketingové komunikace a zasazuje blogy do širšího kontextu online marketingu. Pro účely praktické části práce byla realizována komunikační kampaň, která využívá blogy jako nástroj online komunikace pro firmu Janova pec.Abstract:
The aim of this thesis is to introduce instruments of blogging in marketing communication. It shows blogs as part of online marketing. For practical part a real campaign was used. I implanted blogs as part of online communication for company Janova Pec
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/id8t0/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková