Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace – Bc. Tereza Drtinová
Bc. Tereza Drtinová
Bakalářská práce
Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace
Blogging as an essential part of online marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá představením nástroje blogování pro potřeby marketingové komunikace a zasazuje blogy do širšího kontextu online marketingu. Pro účely praktické části práce byla realizována komunikační kampaň, která využívá blogy jako nástroj online komunikace pro firmu Janova pec.Abstract:
The aim of this thesis is to introduce instruments of blogging in marketing communication. It shows blogs as part of online marketing. For practical part a real campaign was used. I implanted blogs as part of online communication for company Janova Pec
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/id8t0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková