Módní přehlídky jako komunikační nástroj: jejich vývoj a transformace do digitálního prostředí – Mai Tranová
Mai Tranová
Bakalářská práce
Módní přehlídky jako komunikační nástroj: jejich vývoj a transformace do digitálního prostředí
Fashion shows as a communication tool: their evolution and transformation into a digital environment
Anotace:
Módní přehlídky hrají zásadní roli ve fashion marketingu a jsou klíčovým komunikačním kanálem mezi módními značkami a zákazníky. Cílem této práce je zmapovat vývoj módních přehlídek a jejich následnou adaptaci na digitální prostředí. Dále identifikovat výhody, nevýhody, příležitosti a hrozby jejich digitalizace, které stojí za prolínáním fyzického a virtuálního světa. Práce je doplněna o osm rozhovorů …víceAbstract:
Fashion shows play a vital role in marketing clothing and are the key channel of communication between designers and customers. The purpose of this thesis is to map the evolution of fashion shows and their subsequent adaptation to the digital environment. Furthermore, to identify advantages and opportunities behind the fashion shows intertwining with digital platforms, as well as to explore their disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová -
Marketing módneho umelca a jeho značky
Nikola Petrušková -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Collaborative marketing v módnom priemysle: Spolupráce medzi značkami, celebritami a dizajnérmi
Bianka Križanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva