Franchising a jeho uplatnění v podmínkách maloobchodu s potravinami v České republice – Tamara Pitelková
Tamara Pitelková
Bakalářská práce
Franchising a jeho uplatnění v podmínkách maloobchodu s potravinami v České republice
Franchising and its Application in Terms of Food Retail in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o franchisingu, jedné z mnoha moderních forem podnikání. Práce se zaměřuje na franchising v maloobchodu s potravinami. Práce se dělí na dvě hlavní části: teoretickou a analytickou. V teoretické části práce je vysvětlen franchising o něco podrobněji, včetně bližšího rozebrání historie. Dále zde jsou zhodnoceny současné právní a obchodní podmínky, což je prvním dílčím cílem …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with franchising, one of many modern forms of business. The thesis focuses on franchising in food retail. The Thesis is divided into two main parts: theoretical and analytical. In the theoretical part of the thesis franchising is explained more in detail including a closer analysis of the history. Furthermore, the current legal and commercial terms are evaluated, which is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PITELKOVÁ, Tamara. \textit{Franchising a jeho uplatnění v podmínkách maloobchodu s potravinami v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/a9gt05/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Rozvoj reklamní kampaně (jako příklad, organizace maloobchodu s potravinami "Dobryňa")
Mikhail Alikin -
Proteínová tranzícia v kontexte nízkouhlíkovej stratégie českého maloobchodu s potravinami
Adriána Valíčková -
Stratégia e-shopov s potravinami - komparácia prístupov
Michael Kostolný -
Redukce a využití potravinového odpadu v maloobchodních prodejnách s potravinami: Případová studie
Lucie Tisoňová -
Podnikatelský záměr - založení maloobchodu s potravinami
Michal Trnka -
Konkurence na maloobchodním trhu s potravinami v EU
Kristýna Havlačková -
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
Irena Skokanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva