Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů – Lucie Halaničová
Lucie Halaničová
Bakalářská práce
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Nikon's social networking with overlapping into other digital channels
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá mapováním aktivit společnosti Nikon na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech. Práce je logicky členěná, a to do tří částí. Metody použité v této práci jsou metoda deskriptivní a analytická. Deskriptivní metoda je použita především v první části, která slouží jako teoretický přehled. Tato část rozebírá online marketing, digitální kanály a dále pojednává o sociálních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the mapping of Nikons activities on social networks and other digital channels. The work is logically structured into three parts. The methods used in this thesis are descriptive and analytical. The descriptive method is used mainly in the first part, which serves as a theoretical overview. This section discusses online marketing, digital channels, and also deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69673
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Daniel Čupak
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69673
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova