Digitální učební pomůcky ve výuce na základní škole – Tomáš HANÁK
Tomáš HANÁK
Bakalářská práce
Digitální učební pomůcky ve výuce na základní škole
Digitální učební pomůcky ve výuce na základní školy
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá legislativními aspekty strategie vzdělávací politiky ČR, kde je zdůvodněna potřeba inovace obsahu a způsobu vzdělávání v oblasti informatiky, digitálních kompetencí a využití digitálních technologií ve vzdělávání na základní škole. V praktické části je popsána implementace digitální učební pomůcky NEULOG, která je vhodná pro výuku přírodovědných předmětů …víceAbstract:
In the theoretical part, the bachelor's thesis deals with the legislative aspects of the educational policy strategy of the Czech Republic, where the need for innovation in the content and method of education in the field of informatics, digital competences and the use of digital technologies in elementary school education is justified. The practical part describes the implementation of the NEULOG …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANÁK, Tomáš. Digitální učební pomůcky ve výuce na základní škole. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační technologie se zaměřením na vzdělávání / Technika a praktické činnosti se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Školní výpůjční aplikace pro digitální učební pomůcky
Jan Kružík -
Učební pomůcky pro výuku digitální techniky pro základní školy
Tomáš Podhrázký -
Digitální makrofotografie jako učební pomůcka ve výuce a popularizaci chemie
Michaela Houšková -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Denisa JAROŠOVÁ -
Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání
Michaela Mikulková -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 6. 2024