Klára Pelcová
Bachelor's thesis
Rebranding květinářství Klívie
Rebranding of Flower Shop Klívie
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje rebrandingu květinářství Klívie, které působí v Uherském Hradišti. Cílem práce je analyzovat podobu, aktuálnost komunikace a prezentaci (image) květinářství v očích stálých i potenciálních zákazníků za účelem navrhnutí úprav - tedy konkrétní podoby rebrandingu sloužící pro efektivnější, kreativnější a účinnější propagaci k rozšířené cílové skupině. Tohoto cíle se dosáhne …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the rebranding of the Klívie florist, located in Uherské Hradiště. The aim of the thesis is to analyze the appearance, relevance of communication, and presentation (image) of the florist in the eyes of both existing and potential customers, in order to propose adjustments specific rebranding elements aimed at more effective, creative, and efficient promotion to a wider …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pelcová, Klára. Rebranding květinářství Klívie. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Ruslan Grycik -
Návrh marketingové strategie
Tomáš Liszka -
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Yvonne Krajčová -
Marketingová (komunikační) strategie pro Svatební salon Adeleine
Iva Kašíková -
Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel
Jakub Dvorský -
Projekt komunikační strategie firmy Mirek Frňka, Kovorys
František KOCOUREK -
Marketingová komunikace květinářství Květiny a dekorace - Jolana Musilová
Kristýna Majkrzáková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová