Jan Velcl

Diplomová práce

Využití CRM v elektronickém obchodování

Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím CRM v elektronickém obchodování. V práci jsou vymezeny základní pojmy související s řízením vztahů se zákazníky. S tvorbou vztahu souvisí také hodnota zákazníka, která je zde rozebrána z pohledu zákazníka i společnosti. Dále práce obsahuje poznatky o marketingové komunikaci, která je pro budování vztahu velmi důležitá. V závěru práce byly na základě historických dat …více
Abstract:
The thesis deals with the use of CRM in e-commerce. The work defines the basic concepts related to customer relationship management. The value of the customer is also related to the creation of a relationship, which is discussed here from the perspective of the customer and the company. Furthermore, the thesis contains knowledge about marketing communication, which is very important for building a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Velcl, Jan. Využití CRM v elektronickém obchodování. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní