Lenka Ostrčilová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie vybrané společnosti

Analysis of Marketing Strategy of the Selected Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit návrhy na zlepšení marketingové strategie podniku Pekárna Racek, s.r.o. Byla zpracována kritická literární rešerše na téma marketingová strategie a dále byly vypracovány analýzy, jako je PESTLE analýza, Porterova analýza, analýza portfolia produktů, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. Výsledkem práce bylo vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové strategie …viac
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis was to create proposals to improve the marketing strategy of the Pekárna Racek, s.r.o. Critical literary research on the topic of the marketing strategy has been drawn up and analyses such as PESTLE analysis, Porter analysis, product portfolie analysis, marketing mix analysis and SWOT analysis have been developes. The work resulted in the creation of proposals to improve …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ostrčilová, Lenka. Analýza marketingové strategie vybrané společnosti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe