Analýza marketingové strategie vybrané společnosti – Lenka Ostrčilová
Lenka Ostrčilová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Analysis of Marketing Strategy of the Selected Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit návrhy na zlepšení marketingové strategie podniku Pekárna Racek, s.r.o. Byla zpracována kritická literární rešerše na téma marketingová strategie a dále byly vypracovány analýzy, jako je PESTLE analýza, Porterova analýza, analýza portfolia produktů, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. Výsledkem práce bylo vytvoření návrhů pro zlepšení marketingové strategie …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis was to create proposals to improve the marketing strategy of the Pekárna Racek, s.r.o. Critical literary research on the topic of the marketing strategy has been drawn up and analyses such as PESTLE analysis, Porter analysis, product portfolie analysis, marketing mix analysis and SWOT analysis have been developes. The work resulted in the creation of proposals to improve …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ostrčilová, Lenka. Analýza marketingové strategie vybrané společnosti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza portfolia složeného s využitím strukturovaných produktů
František Studený -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Radka Průšová -
Analýza portfolia vybraných produktů firmy Emil Olivík - Heřma
Stella Kotykova -
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Marketingová analýza produktového portfolia IT firmy
Kateřina Hanzlíková -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Kristýna Matoušková -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Robin Onysko -
Analýza životního cyklu produktu
Jaromír Heřmanský