Ing. Milan Sedláček, DiS.

Master's thesis

Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie

Marketing strategy of the Wallachian Air Museum in the time of the pandemic
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit marketingové aktivity a kulturní programy valašského muzea v přírodě během období roku 2020 a 2021. Během tohoto období se naplno projevila pandemie COVID-19, která zasáhla velmi silně také kulturní sektor. V rámci analýzy bude provedeno zhodnocení realizace marketingové strategie muzea včetně offline a online nástrojů propagace a aktivit ve sledovaném …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse and evaluate the marketing assets and cultural programmes of the Wallachian Open Air Museum during the period of 2020 and 2021. This period was in the name of COVID-19 pandemic which severely hit the cultural sector. The analysis will evaluate the implementation of the museums marketing strategies, including offline and online promotion tools and activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
Culture Management / Culture Management