Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie – Ing. Milan Sedláček, DiS.
Ing. Milan Sedláček, DiS.
Master's thesis
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
Marketing strategy of the Wallachian Air Museum in the time of the pandemic
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit marketingové aktivity a kulturní programy valašského muzea v přírodě během období roku 2020 a 2021. Během tohoto období se naplno projevila pandemie COVID-19, která zasáhla velmi silně také kulturní sektor. V rámci analýzy bude provedeno zhodnocení realizace marketingové strategie muzea včetně offline a online nástrojů propagace a aktivit ve sledovaném …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse and evaluate the marketing assets and cultural programmes of the Wallachian Open Air Museum during the period of 2020 and 2021. This period was in the name of COVID-19 pandemic which severely hit the cultural sector. The analysis will evaluate the implementation of the museums marketing strategies, including offline and online promotion tools and activities …moreKeywords
marketingová strategie kulturní instituce muzeum muzeum v přírodě marketing muzea management muzea polo-strukturovaný rozhovor online nástroje marketingová analýza neziskový sektor. marketing strategy culture institution museum museum in nature museums marketing museums management semi-structured interview online tools marketing analysis non-profit sector.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vygi3/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing v neziskovém sektoru
Jiří Macura -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová -
Perception of Strategy Formulation Process in the Sport Environment and Its Influence on Performance of the Sport Club
Stanislav Tripes