Michal CHALOUPKA

Bakalářská práce

Marketing leteckých společností

Airline marketing
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketing leteckých společností. Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace faktorů, které mohou ovlivňovat zákazníka při výběru leteckého dopravce v okamžiku koupě letenek. V teoretické části práce je na základě odborné literatury definován obecně pojem marketing, následně je zde definována oblast marketingu služeb. V teoretické části je také obecná zmínka o letecké …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is airline marketing. The main goal of this thesis is to define factors, which can affect customer during choosing of airline company or during the buying of airline tickets. In the first part of this thesis, with the help of literature, is to define term and services marketing. There are additional remarks regarding airline transportation and the national airline …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHALOUPKA, Michal. Marketing leteckých společností. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická