Výuka odborného předmětu podporovaná počítačem u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na poruchu ADHD – Milan Kuděj
Milan Kuděj
Bakalářská práce
Výuka odborného předmětu podporovaná počítačem u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na poruchu ADHD
Anotace:
Bakalářská práce „Výuka odborného předmětu podporovaná počítačem u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na poruchu ADHD“ pojednává o výběru vhodných moderních výukových metod podporovaných počítačem a podobnou elektronickou technikou. Úkolem bakalářské práce je nejprve definovat poruchu ADHD, objasnit příčiny jejího vzniku, popsat její projevy a vyjmenovat existující možnosti diagnostiky …víceAbstract:
Bachelor thesis „Education of a professional subject supported by computer for pupils having special educational needs focused on ADHD disorder“ deals with choice of suitable modern education methods supported by computer and similar electronic technologies. The task of the thesis is to define the ADHD disorder, to explain the causes of its formation, to describe its symptoms and to name existing possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/aa81r1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUDĚJ, Milan. \textit{Výuka odborného předmětu podporovaná počítačem u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na poruchu ADHD}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/aa81r1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Výuka podporovaná počítačem na I. stupni základní školy
Jiří Kůra