Analýza komunikační schopnosti u žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Eva Šefčíková
Bc. Eva Šefčíková
Master's thesis
Analýza komunikační schopnosti u žáků s lehkým mentálním postižením
Analysis of the communication skills of students with mild mental disabilities
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat úroveň komunikačních schopností u žáků s lehkým mentálním postižením na prvním stupni základní školy praktické a běžné základní školy. Teoretická část je rozdělena do do tří částí, z nichž se každá z nich věnuje určité problematice. První kapitola se zabývá problematikou komunikace, narušené komunikační schopnosti a specifikou žáka mladšího školního věku. Další …viacAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the level of communication skills for pupils with mild mental disabilities in primary schools a practical and common elementary school. The theoretical part is divided into three parts, of which each is dedicated to a specific topic. The first chapter deals with communication, impaired communication skills and the specifics of a child under school age. The next …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rb7wx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2013
- Vedúci: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Narušený vývoj řeči u dětí v běžné mateřské škole
Ivana Prudká -
Narušený vývoj řeči u dětí předškolního věku
Jana Slezáková -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Vliv bilingválního vzdělávání na vývoj řeči dětí předškolního věku z česky mluvících rodin
Michaela Marešová