Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy – Kevin Hargas
Kevin Hargas
Diplomová práce
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Analýza současných věrnostních pobídek a pohledů společnosti ŠKODA AUTO na budoucnost věrnostní strategie.
Anotace:
Tato práce poskytuje pohled na současné pobídky pro zákazníky a aktivity ŠKODA AUTO v České republice. Současná situace se tak analyzuje a srovnává s ostatními aktéry na trhu. Dále jsou analyzovány rysy a charakteristiky nezbytné pro budoucí možnou věrnostní strategii. Aby bylo možné orientovat se v komplexnosti tématu a vytvořit základ pro praktický výzkum, teoretické části zkoumají nejdůležitější …víceAbstract:
This thesis gives insights into the current customer loyalty incentives and activities of ŠKODA AUTO in the Czech Republic. Hereby, the current situation is being analyzed and compared to other players in the market. Additionally, features and characteristics necessary for a future possible loyalty strategy are analyzed. To be able to navigate through the complexity of the topic and to develop a basis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77600
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2019
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Petr Král
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77600
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová