Využití nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Michal Kříž
Bc. Michal Kříž
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Application of marketing mix tools in a specific company
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje analýze a zhodnocení využití nástrojů marketingového mixu a dalších dílčích analýz v podniku České pošty. Práce analyzuje strukturu podniku, její produkty a její konkurenceschopnost a navrhuje řešení pro zlepšení jejích funkce, aby daná oblast marketingu v podniku lépe fungovala.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of the use of marketing mix tools and other partial analyses in the Czech Post company. The thesis analyses the structure of the company, its products and its competitiveness and proposes solutions for improving its functions in order to make the given area of marketing work better in the company.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/b2jv2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lena Malačka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘÍŽ, Michal. \textit{Využití nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/aaefhg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing and management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Mezikulturní marketing: kulturní porovnání (vybraného státu) a České republiky s implikací na základní marketingový mix
Johana Bursíková -
Post post-internet: Mapování vývoje české umělecké scény
Veronika Sellnerová