Využití prvků arteterapie při řešení problémů dětí a mládeže z dětských domovů – Mgr. et Mgr. Monika Pejšková
Mgr. et Mgr. Monika Pejšková
Bakalářská práce
Využití prvků arteterapie při řešení problémů dětí a mládeže z dětských domovů
Elements of art therapy used for solving problems with children and teenagers from children`s houses
Anotace:
Anotace VRTĚLOVÁ, Monika. Využití prvků arteterapie při řešení problémů dětí a mládeže z dětských domovů: bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra sociální pedagogiky, 2007. 168 l., 28 l. příl. Vedoucí diplomové práce Mgr. Tomáš Dvořáček. Bakalářská práce se zabývá využitím konkrétní metody arteterapie při řešení sociálních a osobnostních problémů dětí umístěných …víceAbstract:
Annotation VRTĚLOVÁ, Monika. Elements of art therapy used for solving problems with children and teenagers from children's houses: bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra sociální pedagogiky, 2007. 168 l., 28 l. příl. Vedoucí diplomové práce Mgr. Tomáš Dvořáček. Diploma thesis „Elements of art therapy used for solving problems with children and teenager‘s from children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o7ha8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Dvořáček, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Současná rodina a její výchovné styly
Viktorie DOUBKOVÁ -
Rodina a její výchovné prostředky a styly
Martina Večeřová -
Rodina jako faktor determinující poruchová chování v pubescenci
Lucie Prosková -
Využití Gestalt psychoterapie v práci etopeda v dětském domově se školou
Jana Vraspírová -
Podmínky pro psychoterapii v dětských domovech
Adam LUKASÍK -
Podmínky pro psychoterapii v dětských domovech
Adam LUKASÍK -
Literatura jako prostředek psychoterapie dětí
Adéla ALBERTOVÁ